Investigació

Establim objectius de forma conjunta per tal d'alinear les formes i les tècniques d'investigació.

Captació i gestió d'nformación a temps real.

Investigació contínua per caminar al costat dels nostres targets amb l’objectiu de tenir paràmetres de decisió.

· Investigació qualitativa social

· Investigació etnogràfica i antropològica

· Investigació quantitativa

· Segementació

- Anàlisi del Big Data

- Anàlisi de matrius idònees, treball amb algoritmes pròpis (Deep Data)



FORTALESA DE LA INVESTIGACIÓ


Tant el nostre equip com els nostres partners internacionals i locals aporten diferents perspectives que ens permeten entendre processos complexos fusionant sociologia, antropologia, humanitats, ciències polítiques, marketing i comunicació.



OBJECTIU:

Crear preguntes i entendre respostes que ens aportin valor per generar estratègies efectives.

EVOLUCIÓ DEL CONEIXEMENT


Observant processos socials i polítics  i corporatius pel que fa a la presa de decisions de la població.

La nostra tasca és gestionar el coneixement per destilant-lo i aconseguir la informació que es necessita per la construció d’estratègies sòlides.

INVESTIGACIÓ: Imatge, posicionament, discurs, processos, crisi, comunicació

 


Share by: